Zhodnocení po závodě

24.06.2008 10:40

Třetí Samuel je za námi, je čas na zhodnocení. Bude krátké: letos se závod povedl. Jako vyhlášený smolař jsem ani nečekal, že by mohlo být tak ideální počasí, navíc bylo Medarda... Kromě krátké a jemné přepršky však není na co si v tomto směru stěžovat.
Závodníci si snad také nemohou stěžovat. Značení letos nikdo neponičil, navíc jsme zavedli i další metodu značení pro suché počasí: čáry z mouky. Klepal jsem se na srdíčku, když jsem slyšel vaši chválu.
Drobné výtky byly k rozdělení kategorií. Slibuji, že příště ženy pojedou svou hlavní kategorii na dlouhé trati. Doposud jsme doufali, že kratší varianta přiláká i nové, méně zkušené sportovkyně, leč více vás má zájem o skutečnou výzvu a tou je absolvování velkého Samuela. Dobrá, máte ho mít!
Jako před každým závodem, byl problém se sháněním pořadatelů. Mnoho jich svou účast vzdalo, ale stala se věc neuvěřitelná, ozývali se i neznámí dobrovolníci se zájmem pomoci. To pro mě byly jedny z nejpříjemnějších okamžiků za celý poslední rok a všem tímto velmi, velmi děkuji.
Všichni účastníci bojovali srdnatě, výsledky si můžete přečíst sami. Třebaže se daly získat body do Libereckého poháru i Poháru Cyklorenovy, hlavním motivem byl dobrý sport v dobré partě. A to se letos podařilo. Což jsem psal na začátku, takže teď už jen přeji hezké léto a někdy zase nashledanou, třeba zase ve Sloupu!
Mirek K.

Zpět

Staň se fanouškem na Facebooku:

 

Partneři

 

 

Média:

Kudyznudy.cz - tipy na výlet