Po SAMUELOVI

30.08.2023 19:59

Tak to máme za sebou!

Letošní ročník byl úplně jiný než jindy. Jak už jsem avizoval, po jarním úrazu a dalších následujících peripetiích nebyla síla na uspořádání skutečného závodu. Přesto jsem nechtěl nechat Lužické hory ležet ladem! Sezval jsem tedy neoficiální nezávodní dýchánek na tratích 1-42-13 km a čekal, kdo přijede. Kdo se nelekne deštivé předpovědi (konečně déšť a ochlazení!!!). Nakonec se dostavili 4 účastníci a i já jsem se rozhodl otestovat přetrženou achilovku.

Co si budeme povídat, to se musí zažít! Teplá voda, spravedlivá MTB trať až na německé hranice a pod nejvyšší horu v okolí a vysloveně vyhlídkový běh. Užili jsme si to! Bohužel, v dešti se projevila slabost navigace v mobilním telefonu a dva přespolní účastníci si pobloudili - ale užili si to také!

Výsledky jsou vedlejší, hlavní bylo dát si pěkně do těla a nepřerušit tradici. Já navíc poprvé v životě na SAMUELOVI závodil, teď už vím, co to na vás vymýšlím :-) .

Na několik fotografií z akce se podívejte v Galerii.

Zpět

Staň se fanouškem na Facebooku:

 

Partneři

 

 

Média:

Kudyznudy.cz - tipy na výlet